Filosoofia

Pange iga hetk lugema 

Autarco sündis usus, et päike võiks olla parem. Meie asutaja Roel van den Berg nägi, et mitme kaubamärgi lähenemisviis (mis töötas väga suurte projektide puhul) hoidis katusele paigaldatavat fotogalvaanikatööstust tagasi. Nii et kohe algusest peale mõistsime, ettäieliku potentsiaali saavutamiseks peame päikese ümber mõtlema. Loe Roeli täispikka lugu siit. 

Maailmas pole ühtegi teist tööstusharu, mis paluks mitteprofessionaalsetel ostjatel investeerida märkimisväärseid summasid tootesse, mis on valmistatud 4 või 5 erinevast kaubamärgist, millest igaühel on oma komponendigarantiid. Kujutage ette, et ostate auto, mis on kokku pandud osadest, mille teie kohalik mehaanik ostis ilma täieliku hooldusplaani või garantiita. See oli – ja on siiani – enamiku tänapäeval paigaldatud hajutatud päikesesüsteemide status quo. Miks peaks niilar olema teistsugune? Pidime aitama leida viisi, kuidas kaitsta oma lõppkliente ja toetada kvaliteetseid paigalduspartnereid, kes soovivad teha õiget asja. 

Kuna komponentide kaubamärgid voolavad väärtusahelas tehasest hulgimüüjani, paigaldajani ja kliendini, voolab toodete risk ja keerukus ka väärtusahelas allapoole ja jõuab mitteprofessionaalse kliendi kätte. Meie kliendi probleem ei ole andmelehtede ja spetsifikatsioonide probleem, neil on energiaarvete probleem ja nad loodavad, et neil on soov kliimamuutuste leevendamisele olulist mõju avaldada. 

Meie kaasasutaja Dan oli šokeeritud sellest, kui palju süsteeme paigaldati mitteoptimaalsetesse asukohtadesse ja müüdi süsteeme lubadustega jõudlusest, mida kunagi ei saavutata. Kergeusklikud koduomanikud olid teadmiste puudumise tõttu tõsiselt ebasoodsas olukorras. 

Päikese mõju meie klientide jaoks lihtsaks muutmine 

Muutsime fookuse sellele, kuidas muuta päikeseenergia oma klientide jaoks lihtsaks? Pidime aitama leida viisi, kuidas kaitsta oma lõppkliente ja toetada kvaliteetseid paigalduspartnereid, kes soovivad teha õiget asja. 

“Täieliku potentsiaali saavutamiseks peate teadma, mis see on – Autarco on ainus, kes seda alati teab.”

Täieliku potentsiaali saavutamine ei nõudnud ainult terviklahenduse lähenemist, tõhusat kvaliteedikontrollija kõrget teenindustaset, vaid nõudis ka kogu tarneahela ümbermõtestamist. See on osa põhjusest, miks me töötame ainult otse oma volitatud edasimüüjatega. Meie edasimüüjad kasutavad intelligentset tarkvara, mis ei hõlma mitte ainult projekteerimist ja pakkumist, vaid ka varademagementi. Keegi ei tee seda. See on meie viis aidata klientidel saavutada täielik potentsiaal. 

Kuidas? Luues meie tarkvaras digitaalse kaksiku: üksikasjaliku digitaalse koopia igast üksikust Autarco päikesesüsteemist maailmas. Tarkvara kirjeldab täpselt, kuidasd päikesepaneelid paigaldatakse ning millal ja kus on varju. Toidame digitaalset kaksikut elava päikesevalguse ja ilmastikutingimustega, et teha kindlaks süsteemi täielik potentsiaal ja tuvastada maksimaalne energiakogus, mida saab toota. Kui digital kaksik ei vasta tegelikule jõudlusele, on vaja asjakohaseid meetmeid. Sa pead teadma, mis on kogu aeg täielik potentsiaal, et selleni jõuda. 

Üks bränd. Üks terviklahendus. 

Alates ühe kaubamärgi lahendusest kuni volitatud edasimüüjate ja digitaalse kaksikuni, mida me toidame ja toidame reaalajas andmetega. 

Lisaks tehnoloogiale on meil inimesi, kes hoolivad ja soovivad pakkuda erakordset teenindustaset, mis tähendab, et täidame alati oma täielikku potentsiaalset lubadust ja teile meeldiks meiega koostööd teha . 

See on meie viis päikese ümbermõtestamiseks ja meile meeldiks teile näidata, mida see teile tähendada võib.

Dan Horan

TEGEVJUHT